naglowek

Roczek


Dokładnie rok temu siedziała sobie taka nikomu nie znana Agata, która nudziła się niesamowicie. Pomyślała, że może założy sobie bloga, choć nie znała tego całego 'blogowego świata' i nie czytała żadnych innych blogów. Tak to właśnie w taki sposób powstał mój blog. Dzięki nudzie. Byłam w tym całkiem zielona i chyba problem miałam nawet z napisaniem postu! (hahah) Moim pierwszym obserwatorem byłam ja sama. Moje pierwsze posty? O lepiej nawet nie mówić. Kiedy wracam do nich i patrzę na te zdjęcia, na to co wtedy pisałam zastanawiam się jak ja mogłam coś takiego wstawić, bo nie dość, że wyglądałam jak potwór to nie umiałam pisać. Dziwi mnie to, że wtedy już byliście przy mnie. Nadal przypominam sobie tą sytuacje kiedy przesłałam linka Oldze i napisałam, żeby nikomu go nie przesyłała bo jest to mój internetowy pamiętnik. 


Pamiętam kiedy tak strasznie cieszyłam się ze 100 obserwatorów, potem z 300, 500 i tak dalej. Teraz? Teraz jestem w takim miejscu o jakim nigdy w życiu nie pomyślałam. Ponad dwa tysiące sto ludzi obserwuje mojego bloga. Tyle ludzi czeka na to, aż zobaczą, że na moim blogu pojawił sie nowy post. Nigdy nie myślałam, że w ogóle założę coś takiego jak blog, a co dopiero, że uda mi się osiągnąć taki sukces. Dwa tysiące obserwatorów w rok! łał! Dostałam listy od was, które sprawiają mi tyle radości. Przeważnie kiedy wracam z jakiegoś większego miasta dostaje wiadomości "widziałam Cię!" "To byłaś ty, która robiła sobie zdjęcie?"  Jejka nie umiem tego opisać!



Ostatnio tak myślałam, że założenie bloga to jedna z lepszych decyzji w moim życiu. Dzięki niemu poznałam tyleee pozytywnych ludzi i to nie tylko blogerek, bo gdyby nie blog nie przyjaźniłabym się teraz z Michaliną. Przez bloga jestem napewno odważniejsza i pewniejsza siebie. Ponadto zmienił się mój wygląd co raczej widać na zdjęciach i styl ubierania. Blog dał mi poczucie, że choć w pewnym stopniu jestem ważna dla nawet małej grupki osób, które mnie wspierają. 
A to wszystko zawdzięczam wam! No bo nie wybiłabym się gdybym nie miała takich wspaniałych czytelników jak wy! Jesteście ze mną, pocieszacie mnie, piszecie listy, maile. A ile razy kiedy przeczytałam wiadomość od was poprawiał mi się humor! You made my days :*
Dziękuję wam, że jesteście, za wszystko co dla mnie robicie i mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze za rok przy podobnym poście :**


Kocham mocno! :*****

138 komentarzy:

  1. Twój blog jest ekstra ; gratuluję takich osiągnięć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam byłaś dla mnie inspiracją do założenia mojego bloga. Dziękuję :*
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
  2. to juz rok ?:O
    tak szybko mineło ;) nie czytam cie od poczatku dlatego przewinelam calego twojego bloga do konca i na prawde bardzo sie zmienilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratuluję ci tylu obserwatorów w rok ;) Mi to trochę wolniej idzie ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gdy od radu zobaczyłam twój filmik ooglądałam to już cię polubilamz!

    Gratki!;*

    Juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tych wszystkich obserwatorów i tak długiego czasu prowadzenia bloga. Nie każdy tyle wytrzymuje. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :))
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w rok 2143 to wielki sukces. Oby więcej takich sukcesów :*


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje to na pewno wielki sukces.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję obserwatorów <3 obyć prowadziła tego bloga jak najdłużej :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję tylu obserwatorów w rok :)
    Życzę Ci tego abyś prowadziła tego bloga jeszcze przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje !
    Wytrwałości na kolejne lata .. ♥
    Śliczna :33

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam na twojego bloga parę dni temu i już cię kocham. Też założyłam dziś bloga i mam nadzieję że osiągnę taki sukces jak ty. Jeśli masz ochotę możesz zerknąć, będzie mi bardzo miło :* http://karo-luusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też Cię KOCHAMY ♥ ♥
    Oby tak dalej <3

    http://lauren-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje tyłku obserwatorów w rok. Ja zaczęłam właściwie niedawno ale nie zapowiada się żebym była jakąś bardzo popularna.
    http://viola-love-21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciesze sie razem z toba ze juz tyle przeszlas :) rok czasu to naprawde sporo. gratuluje sukcesow, i mysle ze osiagniesz ich jeszcze wiecej, bo naprawde na to zaslugujesz i starasz sie, zeby Twoj blog cos osiagnal. powodzenia dalej :*
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tych osiągnięć ;* Chciałabym osiągnąć to, co ty, lecz to raczej mało realne... No cóż, jednym się udaje, drugim nie :D My też Cię kochamy <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu <3 ;*
    love. <3

    my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje . Osiągnęłaś wielki sukces jak ta tyle miesięcy

    http://my-smile-life-fun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że założyłaś bloga, jest świetny <3 Gratuluję sukcesów i na pewno kiedyś osiągniesz jeszcze więcej :)

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rób to, co kochasz, a będziesz na prawdę szczęśliwa i nie poddawaj się :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Czytam Twojego bloga od dobry paru miesięcy i widzę jak się rozwijasz i zmieniasz. Jest cudowny! :)

    ajfine69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Wypiękniałaś przez ten roczek :* Cudowny make up <333

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, super masz bloga. Ja swojego prowadzę dopiero od 22 czerwca, ale i tak zapraszam sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ♥ i życzę Ci żeby było jeszcze więcej takich osiągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję c: Twój blog jest naprawdę świetny i dobrze mi sie go czyta! : )
    zapraszam do mnie, wrocilam na bloga ;) ----> marta-maarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :) Twój blog jest extra, jesteś śliczna :3 Uwielbiam Cię, mam nadzieję, że ja osiągnę podobny sukces :>
    +w wolnej chwili wpadnij
    http://kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację , uwielbiam Twojego bloga <3
    Dziś zaczęłam prowadzić swojego , jeśli zechcesz zaprasza . :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości :) Najgorszy jest początkowy okres przynamiej tak mi sie wydaje ja dopiero musze przez niego przejść :) Kocham twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! :)
    Ja pewnie nigdy nie osiągnę tylu obserwatorów, ale cieszę się z tego co mam :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochamy Cię najmocniej, tylko nigdy o nas nie zapominaj, błagam. A może będzie i... Dziesiąta rocznica założenia willbefineee.blogspot.com? Mam nadzieję. A wieku lat 60 wspomnij nas kiedyś, swych czytelników, swych... Przyjaciół. Osób, które wspierają Cię w każdym możliwym momencie Twego życia.
    Ja osobiście wciąż wyczekuję upragnionej przeze mnie setki obserwatorów... Gratuluję!
    Gratuluję również wytrwałości. Osobiście jestem ogromną idealistką i po kilku postach - uznaję, iż nie są one idealne - i kasuję je. Tak oto nie dobiłam jeszcze nawet...
    ...Dziesiątki...
    Niesłychane.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  30. My bardziej!
    Dziękujemy !
    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULUJĘ ♥
    Nie dziwię się że masz takie wyniki, świetnego masz bloga <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo fajnego bloga, wiec nie ma co sie dziwić ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję *-* Uwielbiam twoje filmiki i posty. ;*

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Zawsze tu będę ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje :D Mam nadzieje że ja też będę niedługo miała chociaż w połowie będe tak znana jak ty :)

    its-okey-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie też niedługo rok ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje, ja w rok nie osiągnęłam takiego wyniku :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie dziwię się , że masz ponad 2 tyś obserwatorów ,bo masz cudnego bloga ! :D
    Uwielbiam go czytać .
    #Kocham <<3 >3


    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ma się co dziwić <3 Jesteś wspaniała ;* ♥

    http://zuzaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie dziwię się, ze tyle osiągnęłam jak tak pięknie piszesz! ♥

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję sukcesu! Nie dziwię się, masz świetnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju hahahaha też jak patrzę na swoje pierwsze posty to się żenuje jak ja mogłam tak pisać :D Ale jednak ich nie usuwam ^__^
    Gratuluję roku bloga, cieszę się, że już tyle czasu tu jesteś i też mam nadzieję, że zostaniesz kolejne lata :)
    Śliczna <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś moją ulubioną blogerką. Nie robisz sztucznych filmików, nie gadasz ciągle o kosmetykach, jesteś prawdziwa, świetnie piszesz, masz swoje zdanie i widać, jak się zmieniłaś! Jesteś cudowna, nie zapominaj o tym i nigdy się nie poddawaj.
    Co do Michaliny, przykro mi, że się nie zobaczycie w tym weekendzie. Tak bardzo cieszyłam się razem z wami i prawie płakałam jak się dowiedziałam, że nie jedzie, ale zobaczycie się. WIERZĘ W WAS. :*

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Osiągnęłaś sukces. :) Ja bloga prowadzę też rok i mam niespełna 150 obserwatorów. Tobie się udało. I w sumie kiedyś nawet czytałąm twoje pierwsze posty i daję ci słowo, że moje były OWIELE gorsze, heh. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje ! :* Odniosłaś wielki sukces! Masz tylu obserwatorów,a bloga prowadzisz dopiero rok. To jest coś :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://smille122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Też chciałabym kiedyś osiągnąć taki wielgachny sukces <3

    Powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Matko kochana dopiero było 6 miesięcy a tu już stuknął rok twojego bloga <3

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. My Ciebie też <3 Gratuluję jeszcze raz :**

    pozdrawiam i zapraszam ♡
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. czytam prawie od samego początku <3 kochamy ciebie mocno ;*
    pozdrawiaaam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  50. To już rok? :)
    Uwielbiam czytać Twoje posty. Nie tylko dają mi wiele inspiracji to dodatkowo motywują mnie do działania.
    Prawie każdy prowadzi teraz bloga, i choć "mam" ok. 150 obserwatorów, komentuje ok. 5. W Twoim przypadku masz oddanych czytelników, którzy mocno Cię wspierają.
    Dopisuję się do tej grupy :)

    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  51. przejrzałam twoje strasze posty i faktycznie strasznie się zmieniłaś nie tylko z wyglądu, ale też jeśli chodzi o styl jakim piszesz. <333


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym ci pogratulować, bo w pełni zasłużyłaś na taki sukces :) 2 tysiące obserwatorów w rok to coś wspaniałego!

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluje Ci tych wszystkich osiągnieć <33

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje !
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję ale zasłużyłaś sobie :)

    http://domicchi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję osiągnięcia takiego sukcesu w rok! Życzę Ci, żebyś nie przestała prowadzić bloga i prowadzila go kolejny, kolejny i jeszcze wiele kolejnych lat :D
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nic dziwnego żetyle osób czyta twojego bloga, jesteś świetną dziewczyną, z 21516 pomysłami, śliczna i tą, która ma talent do blogowania <3
    Życzę dalszych sukcesów! ;*

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojeju! To już rok! GRATULACJE!! <33
    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. gratuluję sucesu!:)) ♥

    http://best-frieend.blogspot.com/2013/12/cold-martyna.html proszę o klikanie w linki pod zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluje Szurek :*
    zapraszam ----> emily-emmily.blogspot.com I NAKARM PSA!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję, osiągnęłaś bardzo dużo < 3 Życzę Ci kolejnych sukcesów w blogowaniu, kolejnych obserwatorów. Masz świetnego bloga. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jejku gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;**
    jeśli byś mogła zajrzeć na mojego bloga to było by to dla mnie naprawdę miłe :)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję, że dałaś radę! Ja też bloguję już trochę dłużej (jak na mnie), prawie pół roku (za miesiąc będzie) i strasznie się dziwię, że tyle wytrzymałam. Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć rok blogowania, tak jak Tobie!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. No tak jest czego gratulować :* I ciesze się twoim szczęściem, czasem miło jest patrzeć na szczęście innych i widzieć że wszystko można osiągnąć :)

    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję :)) mam nadzieję, ze i ja sie tak kiedys wybije c:

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bloga masz naprawdę świetnego, sama założyłam z nudów i wcale nie żałuje :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem Nowa . :) Na blogu . Zapraszam do mnie . :)

    http://sweet-crazyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję ;)
    Świetny blog!
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Kocham czytać twojego bloga, i w ogóle się nie dziwie, że masz tylu obserwatorów. ; *
    Gratulacje oby tak dalej ♥

    zgubione-w-swiecie-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zawsze byliśmy i będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. masz świetnego bloga,więc nie ma co się dziwić!
    Gratulacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratulacje. :) BEST BLOG EVER! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. A my ciebie kochamy!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję tak ogromnego sukcesu :)
    Rok to dużo czasu, a Ty się nie poddałaś, więc myślę, że teraz będzie już Ci łatwiej prowadzić bloga ^^

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję. Ja też niedługo będę obchodziła pierwszy rok bloga.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. gratulacje!
    zawsze byliśmy i będziemy z tobą c:

    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Super : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie spodziewałam się postu ale gdy weszłam na Twojego bloga a tu patrzę ..nowy post!
    Mega się ucieszyłam :D
    Super post oraz nowy wygląd takli świąteczny <3
    http://xmartusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochamy ciebie, Szczurku. <3
    Mimo, że obserwuję ciebie dopiero od wakacji, to mogę siebie nazwać już szczurkonator. ^-^
    Kiedyś też byłaś śliczna i teraz jesteś. ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję *,*



    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluje osiągnięć :)
    Zapraszam do mnie.
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję *.*


    http://sweet-catty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. oo gratulacje :) ja juz bloguje od ok. 9 lat :D ale z przerwami, blogowanie uzaleznia!

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję :)
    alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. masz bardzo fajny blog mega fajne zdjęcia :)
    zapraszam alwaysbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. To niesamowite! Gratuluję i oby więcej takich roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  87. kocham cię szczurek <333 ;**
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratki ! Wybierasz się na koncert Dawida jutro ? Ja dzisiaj byłam w Poznaniu ♥♥ Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratki ! Wybierasz się na koncert Dawida jutro ? Ja dzisiaj byłam w Poznaniu ♥♥ Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  90. Jezuu! Kocham Cię! ♥
    sheniee-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Kocham Cię! ♥
    Sheniee-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Dlaczego Ty jesteś taka śliczna? ;c Twój blog jest najlepszy , zawsze czytam twoje posty , jesteś moim autorytetem i zawsze będę z tobą! :*
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje roczkuu :)

    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluje! Ja Twojego bloga poznałam przez BRAVO Girl. Wtedy siedziałam na plaży i zauważyłam: Wow, jaki fajny blog! Muszę tam wbić! Dzięki Tobie uświadomiłam sobie, że mogę się odnaleźć nie w lalkowatym kolekcjonerstwie, ale i w modzie. Mam też pościk dla Ciebie: http://uniquestylebyamber.blogspot.com/2013/12/3-idole-olsbloog-willbefineee-i-inni.html

    DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję ♥
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Czytam twojego bloga od lutego, pierwsza wysłałam ci list <3 Uwielbiam cię Szczurek. Trochę tęsknię za małym Szczurkiem z grzyweczką :')

    http://fulfill-your-dreamsss.blogspot.com/

    ZAPRASZAM
    https://www.facebook.com/pages/Szczurkonators/577021125671634

    OdpowiedzUsuń
  97. Masz bardzo fajnego bloga, należały Ci się te obserwacje :) Chciałabym kiedyś pisac tak dobrze jak Ty i mieć tylu obserwatorów, którzy czytają moją opinię na różne tematy *-*

    Kto chce, niech wpada, dopiero zaczynam ;3
    http://martys99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Jej, też bym kiedyś chciała osiągnąć taki sukces jak ty. Gratuluję i mam nadzieję, że za rok również przybędzie ci jeszcze więcej czytelników ;**
    Ściskam mocno ;P

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Może opiszesz kiedyś jak doszłaś do takiej liczby obserwatorów, wyświetleń :) Oprócz fajnego pisanie i zdjęć, co trzeba robić? Gratuluję Ci bo twój blog jest serio świetny :*




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Sto lat dla bloga! Zdobycie dwóch tysięcy obserwatorów w rok to przeogromny sukces! Mój blog ma zaledwie pół roku i tylko 69 obserwatorów, ale to tylko przez fakt, że w wakacje był zaniedbywany. Teraz trwa akcja-reaktywacja i miejmy nadzieję, że to pomoże. Staram się komentować jak najwięcej blogów, organizować ciekawe konkursy i urozmaicając posty. Masz jakieś inne pomysły jak postawić mojego bloga do pionu? Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek radę. Czekam na odpowiedź, buziaczki ;*

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję ! :) Życzę powodzenia i przyjemności w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam :*
    http://mysterylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję wytrwałości :D
    Zapraszam :

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. gratuluję <3
    kocham cię <3
    i twojego bloga *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Jakie zdjątka piękne ♥ :* Gratuluję obserwatorów :*

    olgazmarzeniami.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. Wspaniały Bloog ;**
    ---------------------------------------------------------------
    Ps. Zapraszam na mój blog dopiero zaczynam :) http://my-life-is-a-complicated-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. GRATULUJE!
    Czytam cię od dawna i... Awwwww... *_*
    Wpadajcie do mnie! http://themaniabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Jeju, nawet nie zauważyłam, że tak szybko minął rok! Gratuluję :)

    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Też chciałabym mieć tak popularnego bloga ;c Ale powoli,powoli może mi się uda <3
    To my cię kochamy. Dziękujemy że jesteś ♥

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję! To bardzo dobrze, że rok temu się nudziłaś i nie miałaś co robić xD Naprawdę wyszło to na dobre. Dopiero od jakiegoś miesiąca czytam regularnie Twojego bloga, ale już zdążyłam się zorientować, że jest naprawdę świetny! Życzę Ci samych sukcesów na blogu oraz żebyś prowadziła go jak najdłużej:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. A ja mam bloga 9 miesięcy i 104 osberwatorów, taa.. Kocham Cię Agata, mocno :*

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. KOCHAM <3
    http://berrysweetsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Ty już rok, a ja dopiero zaczynam. Gratuluję sukcesów :)
    Zapraszam :
    http://fashion-live-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. nakręciłaś vloga z koncertu ?
    http://greywo0lf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluje, kocham! <3
    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Gatulacje! :)
    chciałam wczoraj podejść i zrobić sobie z Tobą zdjecie ale sie wstydzilam :(


    betterlifedealer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale to już długoo ! od dawna obserwuję ! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. gratuluję!!!<3

    świetny blog,obserwuję *.*

    OdpowiedzUsuń
  118. Jak widzę, że ktoś ma tyle obserwatorów w rok zaczynam się zastanawiać co robię nie tak. U mnie rok jeszcze nie minął, jednak nie sądzę żebym kiedykolwiek miała tyle czytelników po roku... :/

    OdpowiedzUsuń
  119. gratki! ♥ jeeej :D
    mam pytanko: w poprzednim poście masz vansy czy "vansy vansy"? :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwielbiam czytac twojego bloga.Gratuluje Ci Sukcesow ! Oby tak dalej

    Jeśli masz ochotę,zajrzyj na mojego bloga.A jeżeli Ci się spodoba,możesz zaobserwować. http://asssia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. hej, świetny blog <3 zapraszam do mnie <3 http://wiktoria-grejner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratulacje!! My Ciebie też kochamy Szczurek <3333

    http://theasiekk61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Śledzę twojego bloga od samego początku, kiedy wchodziłam na niego zawsze byłam zaskoczona twoją ilością obserwacji ! Zastanawiałam się jak ty to robisz? Gratuluję ci sukcesu i zazdroszczę tak świetnego bloga i wspaniałych czytelników! Zyczę powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  124. Gratulację! :) Osiągnęłaś naprawdę wielki sukces! Życzę Ci aby za rok, za dwa itd. był kolejny taki post.

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluję osiągnięć i życzę kolejnych rocznic i sukcesów :)

    Zapraszam
    ZMNIKALATWIEJ.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  126. Jesteś świetna. Cieszę się że znalazłam twojego bloga, tu jest tak pięknie .I to my powinniśmy Ci podziękować ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuleje że w rok udało Ci się osiągnąc taki sukces ♥
    Zapraszam -----> julia-julietta.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA ;3

    OdpowiedzUsuń
  128. Jesteś naprawdę wspaniałą osobą , chciałabym po części być taka jak ty :)
    Chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga: http://white-and-bluue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Hej,
    też bardzo lubię Dawida Kwiatkowskiego. Słucham go od tej chwili kiedy znalazłam jego nagranie na YouTube, zanim jeszcze stał się popularny. Trzymam mocno kciuki za jego przyszłość i za to, że zajdzie jeszcze wyżej. Odnosząc się do twojego bloga to też na niego trafiłam na YouTube. Zobaczyłam twój filmik '' Mu room tour '' pod spodem był link więc weszłam i bardzo mi się spodobał. Ładny wygląd, super piszesz, zazdroszczę techniki pisania. Mi ona sprawia kłopoty. PS: Mam takie same meble :)
    Pozdrawiam.
    Obserwuję, by móc śledzić dalsze notki. Jeżeli byś znalazła chwilę to wpadnij do mnie i skomentuj, daj mi jakąś radę czy krytykę, byłabym bardzo wdzięczna. taka-moja-gra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Gratuluję Ci tylu czytelników i tylu wyświetleń. Sama chciałabym kiedyś osiągnąć tyle co Ty ♥


    bella-and-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. I am going to go ahead and bookmark this article for my brother for a study project for class. This is a attractive web page by the way. Where do you pick up the design for this web page?
    Bored Games Darts

    OdpowiedzUsuń
  132. Gratujuje !!
    Jesteś świetna uwielbiam twoje
    posty oby tak dalej ;3
    Zapraszam do mnie;
    Alaa- young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!
Obraźliwe i wulgarne komentarze oraz krytyka bez uzasadnienia nie będą akceptowane.